موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت در صنعت مخابرات براساس TL9000
  • عضويت

هدف:

استاندارد ISO 22000 یک استاندارد جامع برای مدیریت سلامت، ایمنی و کیفیت در صنایع غذایی است که از ترکیب الزامات سیستم مدیریت کیفیت و آیین کار سلامت و ایمنی مواد غذایی و الزامات محیط کار ایجاد شده است . در دوره آموزش استاندارد ISO 22000 اقدام به آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی غذایی به منظور افزایش سطح ایمنی محصولات غذایی از طریق تحت کنترل در آوردن کلیه مخاطرات بالقوه و بالفعل در تمامی مراحل پدیدآوری ماده غذایی.

محتوای دوره:

در این دوره مخاطبین ضمن آشنایی با مفاهیم و واژگان مقوله ایمنی مواد غذایی، به طور ویژه الزامات سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی را در ترکیب با عناصر کلیدی از قبیل: ارتباطات متقابل، مدیریت سیستمی، برنامه‌های پیش‌نیازی (PRPs)، پیش‌نیازی عملیاتی (OPRPs) و اصول HACCP مبتنی بر آئین کار کمیسیون کدکس مواد غذایی (Codex Alimentarius Commission) در طول زنجیره تولید و مصرف مواد غذایی، مرور نموده و نحوه تهیه مستندات و پیاده‌سازی سیستم را به صورت کاربردی در کارگاه‌های آموزش تمرین می‌نمایند.

  • آشنایی با استاندارد ISO 22000 و الزامات سیستم HACCP (تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی) به عنوان امتیازی برای تأمین ایمنی مواد غذایی
  • آشنایی با سازمان جهانی غذا (FAO) و سازمان بهداشت جهانی (WHO)
  • آموزش روش‌های صحیح تولید (GMP) یک راهکار عملی در استفاده از زیرساخت‌ها، لوازم و تجهیزات مورد استفاده در فرآورده‌های غذایی و روش‌های صحیح بهداشتی (GHP) در صنایع غذایی مختلف براساس الزمات یکسان‌سازی  استانداردهای غذا در دنیا (COKEX) بر مبنای استاندارد codex alinorm 97/13
  • آشنایی با اصول شستشو و ضدعفونی (C&D) و کنترل حشرات موذی
  • آشنایی با الزامات استاندارد ISO 22000
  • مزایای استفاده از استاندارد بین‌المللی ISO 22000

 

 

 

قابل استفاده برای :

کارشناسان، مدیران اجرایی، نماینده مدیریت و ممیزان داخلی، مشاوران در صنایع غذایی

پیش نیاز :آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت و فرآیندها

مدت دوره :یک روز

کارگاه آموزشی :ندارد

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

قیمت دوره : 2،600،000 ريال

 

 

 

 

 

کلمات کلید

استاندارد ISO 22000 در زنجیره غذایی چیست؟سیستم مدیریت ایمنی غذایی ایزو 22000،الزامات سیستم HACCP، روش های صحیح تولید بر مبنای استاندارد GMP ،الزامات استانداردISO22000

هدف:

استاندارد های مدیریت کیفیت روز به روز به سمت تخصصی شدن پیش می روند. استاندارد بین المللی TL9000 یک استاندارد تخصصی مدیریت کیفیت برای صنایع مخابراتی می باشد. دوره آموزشی TL9000 با هدف آشنایی کامل با الزامات و نحوه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در صنایع مخابرات TL 9000 طراحی شده است.

محتوای دوره:

  • آشنایی با انواع سیستم های مدیریت کیفیت و تاریخچه TL 9000
  • آَشنایی با مدل چرخه عمر در استاندارد TL9000
  • شناسایی ارتباطات بین TL 9000 و ISO 9001:2015
  • آشنایی با الزامات خاص TL 9000 در‌ فرآیند ثبت و صدور گواهینامه نسبت به ISO 9001: 2015
  • آشنایی با مفهوم اندازه‌گیری در TL 9000 و نمونه‌هایی در زمینه انواع اندازه‌گیری در قالب‌های عمومی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و خدماتی
  • درک نحوه ممیزی مؤثر براساس الزامات TL 9000

 

 

قابل استفاده برای :

کلیه کارشناسان مدیران و افراد موثر در سیستمهای کیفیت در صنعت مخابرات

پیش نیاز :آشنایی با سیستم کیفیت

مدت دوره :2روز

کارگاه آموزشی :دارد

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

قیمت دوره : 2،600،000 ريال

 

 

هدف:

در دوره آموزشی ممیزی داخلی ISO 9001: 2015 شناخت فرآیند ممیزی سیستم مدیریت کیفیت از دیدگاه آخرین استاندارد ممیزی سیستم‌های مدیریت ISO 19011: 2011، ضرورتهای بهبود مستمر در فرآیند ممیزی و ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم‌های مدیریت کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد.

محتوای دوره:

در دوره آموزشی ISO 9001: 2015 مخاطبان با نحوه ممیزی سیستم‌های مدیریت کیفیت و آنچه که باید براساس استاندارد               ISO 19011:2011 در هنگام ممیزی کیفیت رعایت شود آشنا می‌شوند. 

شناخت دقیق الزامات استانداردISO 9001:2015 نحوه رفتار به هنگام ممیزی، تهیه برنامه‌ریزی و نحوه انجام مراحل ممیزی داخلی، نحوه تهیه چک لیست، تشخیص عدم انطباق و نحوه تعیین اقدامات اصلاحی در این دوره مطرح گردیده و در کارگاه‌های آموزشی تمرین می‌شوند.

  • مبانی کیفیت و روند تغییر نیاز و فرهنگ اجتماعی
  • مروری بر الزامات استاندارد ISO 9001 ویرایش سال 2015
  • مروری بر مستندات سیستم‌های مدیریت کیفیت از دیدگاه ممیزی
  • آشنایی با استاندارد جدید ممیزی ISO 19011 و چارچوب الزامات مطروحه در این استاندارد
  • اصول ممیزی و مدیریت ممیزی در استاندارد ISO 9001: 2015
  • تعریف و تعیین اهداف، گستره، برنامه و سوابق مورد نیاز یک ممیزی
  • نحوه انجام پایش و بازنگری یک برنامه ممیزی به عنوان الزام جدید و بهبود دهنده فرآیند ممیزی
  • اصول برنامه‌ریزی ممیزی و مراحل برنامه‌ریزی ممیزی
  • طراحی چک لیست‌های ممیز با اجرای ممیزی، جمع‌آوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی
  • آمادگی برای ممیزی شخص ثالث

 

                                                

 

  

 

 

 

 

قابل استفاده برای :

کارشناسان کیفیت، ممیزین داخلی کیفیت

پیش نیاز :آشنایی با الزامات استاندارد ISO9001

مدت دوره :3روز

کارگاه آموزشی :دارد

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

قیمت دوره : 2،600،000 ريال

کلمات کلید

ممیزی داخلی ISO 9001:2015،الزامات استاندارد ایزو 9001 چیست؟ اصول ممیزی و مدیریت ممیزی  ISO9001. ضرورتهای بهبود مستمر در فرآیند ممیزی به چه صورت است؟ استاندارد های ممیزی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 19011:2011.

 

 

 

 

 

هدف:

سر ممیزان کیفیت توانایی برنامه ریزی، مدیریت، اجرا و گزارش دهی یک ممیزی درون و یا برون سازمانی را دارند.

 دراین دوره روش شناخت‌ فرآیند ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش سال 2015 از دیدگاه آخرین استاندارد ممیزی سیستم‌های مدیریت ISO 19011: 2011، کاربرد PDCA و ضرورتهای بهبود مداوم در‌ فرآیند ممیزی، ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم‌های مدیریت کیفیت، الزامات صلاحیت ارزیابی ممیزین آموزش داده می شود.

محتوای دوره:

  • اصول و مبانی کیفیت و روند تغییر نیاز و فرهنگ اجتماعی و تاریخچه آن
  • بررسی الزامات استاندارد ISO 9001 ویرایش سال 2015
  • شناخت آخرین استاندارد ممیزی سیستم‌های مدیریت ISO 19011: 2011
  • آشنایی با اصول ممیزی، مدیریت ممیزی و کاربرد چرخه PDCA در مدیریت ممیزی
  • روش انجام یک ممیزی اعم از تعریف اهداف ، برنامه ریزی، سازماندهی و تعیین و تامین منابع ، اجرا و گزارش دهی.
  • اهداف، گستره، برنامه و سوابق مورد نیاز یک ممیزی
  • اصول و مراحل برنامه‌ریزی ممیزی و آماده سازی ممیزی
  • پایش و بازنگری یک برنامه ممیزی به عنوان الزام جدید و بهبوددهنده فرایند
  • اجرا و هدایت تیم ممیزی، جمع‌آوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی
  • جمع‌بندی اطلاعات، شناخت موارد عدم انطباق و نگرش به علل ریشه‌ای عدم انطباق‌ها
  • پیگیری عدم انطباق‌های ممیزی و اقدامات اصلاحی
  • صلاحیت و سیستم ارزیابی ممیزین، الزامات حفظ و بهبود صلاحیت ممیزین
  • آشنایی با ضوابط بین‌المللی ممیزی شخص ثالث و استانداردهای راهنما ISO suide 62,66
  • آشنایی با مراحل ثبت ممیزین و سر ممیزین سیستم‌های مدیریت کیفیت

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قابل استفاده برای :

 

نمایندگان مدیریت در کیفیت، ممیزین داخلی سیستم مدیریت کیفیت، اعضای دفاتر بهبود و تضمین کیفیت

 

پیش نیاز :آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی داخلی سیستم

 

مدت دوره :5روز

 

کارگاه آموزشی :دارد

 

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

 

قیمت دوره : 2،600،000 ريال

 

کلمات کلیدی

سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 ،الزامات صلاحیت ارزیابی ممیزین،بررسی الزامات ایزو9001:2015.آخرین استاندارد ممیزی سیستم های مدیریت ISO 19011:2011،ضرورتهای بهبود مداوم در فرآیند ممیزی ISO 9001 ویرایش 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدف:

  این دوره با هدف آشنایی با الزامات و نیازمندی‌های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات ISO 9001 ویرایش 2015 و ارائه راهکارهایی در جهت استقرار و نگهداری و بهبود مدوام این سیستم اجرا می شود.

محتوای دوره: 

در دوره ISO 9001: 2015 پیدایش مدیریت کیفیت، روند توسعه آن و بوجود آمدن استاندارد ملی و بین‌المللی در چارچوب مدیریت و تضمین کیفیت، مورد بحث قرار می‌گیرد.در سری استانداردهای ISO 9000:2015 الزامات سیستم مدیریت کیفیت و نحوه استقرار هر یک از الزامات به طور کامل تشریح می‌گردند. ساختار مستندات سیستم کیفیت، نحوه بوجود آوردن و کنترل آنها بررسی گردیده و در کارگاه‌های آموزشی، نحوه نگارش نظام‌نامه و روش‌های اجرایی سیستم مدیریت کیفیت تمرین می‌شوند. 

  • تاریخچه و مبانی سیستم های کیفیت و روند تغییر نیاز و فرهنگ اجتماعی
  • مروری بر ساختار سازمان جهانی استاندارد و کمیته فنی TC176
  • مروری بر تعاریف و اصطلاحات براساس ویرایش جدید ISO 9001
  • آشنایی با رویکرد فرآیندی و مدیریت فرآیندها در سازمان و تشریح الزمات استانداردISO 9001
  • ویرایش سال 2015تغییرات و تفاوت های استاندارد  ISO 9001:2008  با ISO 9001: 2015
  • مروری بر استاندارد ISO 9004 و تغییرات پیشنهادی در پیش‌نویس ویرایش جدید
  • مروری بر مستندات سیستم‌های مدیریت کیفیت آشنایی با نحوه مستندسازی و تدوین مستندات  در ISO 9001: 2015

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

قابل استفاده برای :

کلیه کارشناسان مدیران و افراد موثر در سیستمهای کیفیت

 پیش نیاز :آشنایی با سیستم کیفیت

 مدت دوره :3روز

 کارگاه آموزشی :دارد

 گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

 قیمت دوره : 2،600،000 ريال

 

کلمات کلید

دوره آموزشی استاندارد ISO9001.الزامات استاندارد ایزو 9001 ویرایش 2012 چیست؟ 8 اصل مدیریت کیفیت کدام است؟آموزش   ISO 9001.آموزش الزامات استانداردهای سری 9000 چطور گواهینامه ایزو9001 بگیریم؟ روش ارتقاء استاندارد ISO9001:2008 به ISO 9001:2015 چیست؟ مدت زمان پیاده سازی ایزو 9001:2015 .شرکت معتبر گواهی دهنده .دوره آموزش ISO9000  در افغانستان .قوانین IAF در ارتباط با شرکت های گواهی دهنده چیست؟

 

 

 

 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان