موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

دوره های آموزشی
  • عضويت

هدف :

آشنایی با مفاهیم مشتری مداری و تحقق آن با تأکید بر طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی

محتوای دوره:

در این دوره ابتدا مفاهیم و تعاریف مشتری مداری اشاره شده و اهمیت و لزوم دستیابی به رضایت‌مندی ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس علل مطرح شده طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و همچنین محتوی طرح مذکور تشریح خواهد شد. در ادامه نقاط قوت و ضعف طرح مذکور و نتایج اجرای آن در دستگاه‌های اجرایی بررسی شده و در نهایت چگونگی اجرای صحیح و مؤثر آن و همچنین ابزارها و تکنیک‌های مرتبط با آن معرفی خواهد گردید. 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان