موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

گسترش عملکرد کیفیت QFD
  • عضويت

هدف:

آشنایی با تکنیک QFD به منظور طرح‌ریزی محصول یا خدمات مطابق، نیازها و انتظارات مشتری بطوریکه نتیجه آن رضایتمندی مشتریان و کسب بازارهای بیشتر باشد.

محتوای دوره:

با بهره‌گیری از این تکنیک خواسته‌ها و الزامات مشتریان با تفکر تخصصی در هم‌‌ می‌آمیزد. به این ترتیب هر یک از خواسته‌ها و تمایلات ذهنی و غیرملموس (Subjective) مشتریان نسبت به محصولات، به پارامترهای عینی و قابل تعریف (Objective) تبدیل می‌گردند. مراحل این تبدیل و مکانیزم ارزیابی هر مرحله در بکارگیری روش QFD و نیز مبحث خانه کیفیت (House of Quality) در طی دوره تشریح می‌شود و در کارگاه آموزشی مورد تمرین قرار می‌گیرد.

  • تعریف QFD و تاریخچه آن
  • مزایای QFD
  • تشریح روش‌‌های جمع‌آوری صدای مشتری و تجزیه و تحلیل آن
  • معرفی مدل کانو جهت شناسایی نیازهای مشتری
  • تشریح خانه کیفیت و نحوه پیاده‌سازی آن
  • رویکرد 4 مرحله‌ای QFD به همراه معرفی ماتریس‌های مربوطه

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان