هدف :
آشنایی با مفاهیم مشتری مداری و تحقق آن با تأکید بر طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی
محتوای دوره:
در این دوره ابتدا مفاهیم و تعاریف مشتری مداری اشاره شده و اهمیت و لزوم دستیابی به رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس علل مطرح شده طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و همچنین محتوی طرح مذکور تشریح خواهد شد. در ادامه نقاط قوت و ضعف طرح مذکور و نتایج اجرای آن در دستگاههای اجرایی بررسی شده و در نهایت چگونگی اجرای صحیح و مؤثر آن و همچنین ابزارها و تکنیکهای مرتبط با آن معرفی خواهد گردید.