موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

تشریح معیارهای مدل (EFQM (ECI
  • عضويت

هدف:

آشنایی با اصول و مفاهیم هشتگانه بنیادین سرآمدی آشنایی بیشتر با مدل FEQM و ارائه مفاهیم معیارهای اصلی، زیرمعیارها و نکات راهنما و منطق امتیازدهی RADAR

محتوای دوره:

مدل جایزه ملی کیفیت ایران با هدف تأکید بر کیفیت محصولات و خدمات سازمان‌ها تغییر نموده است. در این دوره شرکت کنندگان با معیارهای مدل جایزه کیفیت محصول که عبارت‌اند از: رهبری و مدیریت، کارکنان، فرایندها، منابع، نتایج مشتریان و مصرف کنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج عملکردی توسط سر ارزیاب و یکی از طراحان مد آشنا می‌شوند.

در این دوره شرکت کنندگان با مدل تعالی پروژه آشنا می‌شوند. مدل تعالی سازمان‌های پروژه محور به منظور ارزیابی سطح تعالی پروژه‌ها و شناخت نقاط قوت و فرصت‌های بهبود آنها و همچنین مقایسه آنها با رقبا طراحی شده است. این مدل به صورت جامع تمامی ابعاد یک سازمان پروژه محور را پوشش می‌دهد و یک دید جامع و ساختار یافته از ابعاد تعالی ارائه می‌دهد.

  • توسعه تاریخی مدیریت کیفیت و تاریخچه مدل‌های تعالی سازمانی
  • آشنایی با روند توسعه مدل EFQM
  • مفاهیم هشتگانه بنیادین سرآمدی
  • تشریح ساختار و معیارهای اصلی مدل EFQM
  • تشریح زیرمعیارها در مدل EFQM
  • پویایی، تعامل و ارتباطات معیارهای اصلی و زیرمعیارها
  • تشریح منطق امتیازدهی RADAR و اجزا تشکیل دهنده آن
  • دلایل ضرورت بکارگیری مدل در ارتقا سطح عملکرد سازمان‌ها 

 

قابل استفاده برای :

مدیران ارشد و میانی،کارشناسان ارشد سازمان ها، نمایندگان مدیریت، مدیران پروژه جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمان ها

مدت دوره :3 روز

کارگاه آموزشی :دارد

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

 

 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان