موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

مهندسی مجدد سازمان‌ها BPR
  • عضويت

هدف:

بازاندیشی و طراحی نو و ریشه‌ای فرایندها برای دستیابی به بهبود و پیشرفت کلان در معیارهای حساس امروزی همچون قیمت، کیفیت، خدمات، سرعت

محتوای دوره:

این دوره شامل تعاریف و اصطلاحات، تاریخچه تکامل و نمونه‌های اجرایی موفق، فواید و ارزش‌های اجرایی BPR، مشکلات سازمان در پیاده‌سازی BPR، عملکرد BPR و نقاط بهبود، شاخص‌های کلیدی BPR، سمبل‌ها و نمونه‌های BPR، پیاده‌سازی استراتژی BPR، گام‌های کلیدی در استقرار BPR و IT می‌باشد.

  • مفاهیم فرایندگرایی
  • مفاهیم و تعاریف BPR (مشخص‌سازی اینکه چه کاری BPR هست و چه کاری نیست)
  • تفاوت‌های BPR و بهبود مداوم
  • ارتباط BPR و IT
  • نتایج اجرای BPR در سازمان
  • فاکتورهای کلیدی موفقیت و شکست در پروژه‌های BPR
  • مفاهیم تئوریک تغییر
  • عوامل مؤثر در کاهش مقاومت در برابر تغییر
  • چرخه پیاده‌سازی پروژه‌های BPR
  • تاکتیک‌های بهبود کارایی در سازمان
  • مطالعات موردی (Case Studies)

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان