موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

مدیریت دانش Knowledge Management
  • عضويت

هدف:

شناسایی و بکارگیری دانش سازمانی اعم از دانش آشکار و مستند موجود و همچنین دانش پنهان هر کدام از پرسنل سازمان و ایجاد پایگاه دانش سازمانی جهت جلوگیری از حل مجدد یک مسئله حل شده توسط افراد مختلف در راستای خلق دانش بیشتر در سازمان.

محتوای دوره:

در این دوره ابتدا مفاهیم و تعاریف دانش و انواع دانش از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس به بررسی تاریخچه مدیریت دانش، مفاهیم و تعاریف مربوط به آن پرداخته و دلایل گسترش اهمیت دانش و مدیریت آن در سازمان‌ها و نقش آن در تعالی سازمان بیان می‌گردد.

پس از آن‌ فرآیند مدیریت دانش که شامل شناسایی دانش، تحصیل دانش، توسعه دانش، به اشتراک گذاری دانش، بهره‌برداری دانش و حفاظت از دانش بوده تشریح گردیده و چهار عنصر اساسی مدیریت دانش (دانش، مدیریت، تکنولوژی اطلاعات و فرهنگی سازمانی) مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. سپس رویکردهای متفاوت به مدیریت دانش و مراحل کلیدی و مدل‌های مفهومی مدیریت دانش مورد مطالعه قرار گرفته و در پایان در خصوص نهادینه‌سازی و عوامل موفقیت و یا عدم موفقیت مدیریت دانش و همچنین موانع موجود در سازمان‌ها در این مورد از دیدگاه سازمانی، گروهی و فردی بررسی و تحلیل به عمل خواهد آمد.

  • تاریخچه و مراحل شکل گیری مدیریت دانش
  • تعریف داده، اطلاعات، دانش، خرد
  • انواع دانش، خواص دانش، چگونگی تبدیل داده و اطلاعات به دانش
  • تعاریف مختلف مدیریت دانش، نظام‌ها، راهبردها و عناصر مدیریت دانش
  • متدولوژی استقرار نظام مدیریت دانش در سا زمان و طرح‌های عملی در این زمینه
  • حرکت به سمت سازمان یاد گیرنده و دانش محور
  • نقش فناوری اطلاعات، فرهنگ سازی و منابع انسانی در مدیریت دانش
  • تبدیل دانش پنهان کارکنان به دارایی مشترک سازمانی و جمع‌آوری در پایگاه دانش
  • ارزش‌یابی بازده سرمایه‌گذاری در مدیریت دانش
  • نتایج حاصل از مدیریت دانش، عوامل مؤثر در موفقیت و شکست آن

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان