موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

پکیج های آموزشی حراست
  • عضويت

                                                                                     


1- اصول حفاظت فیزیکی و حراست سازمانها(سطح مقدماتی1 )
ویژه نیروهای اجرایی انتظامات زمان 16 ساعت (تئوری)

سلابس درسها :
1/1- آشنایی با شرح وظایف قانونی نکهبان
2/1 - تعاریف و اصطلاحات
3/1- خصوصیات و ویژگیها و نیروهای انتظامات
4/1- آشنایی با تهدیدات سازمانی
5/1- اهداف حراستی
6/1- آشنایی با تأسیسات طبقه بندی شده و انواع آن 


اهداف آموزشی:
عوامل اجرای حراست و انتظامات با وظایف قانونی و ماموریت های حساس سازمانی کاملا" سازمانی آشنا و توجیه گردند .

2- اصول حفاظت فیزیکی و امور حراست سازمانها ( سطح 2)
ویژه نیروهای اجرائی انتظامات ( زمان16 ساعت تئوری )


1/2 - اصول روانشناسی و برخورد با افراد
2/2 - نحوه کنترل ورود و خروج ارباب رجوع و آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مراقبتی
3/2- نحوه کنترل ورود و خروج پرسنل
4/2- نحوه کنترل ورود و خروج خودروها و وسایل نقلیه .
5/2- نحوه کنترل ورود و خروج اموال سازمانی و غیره .

اهداف آموزشی :
با انجام دوره فوق نیروهای اجرائی حراست با شیوه ها و تاکتیک های روانشناسی در برخورد با افراد کاملا" توجیه و مهارت لازم را بدست خواهند آورد.

3- اصول حفاظت فیزیکی و حراست سازمانها
ویژه نیروهای اجرایی انتظامات ( زمان 16 ساعت )


1/3- آشنایی با سیستم های حفاظت فیزیکی و نحوه تأمین حفاظت فیزیکی
2/3- آشنایی با سیستم های شناسایی و روشهای کنترلی
3/3- آشنایی با انواع بازرسی در سیستم شناسایی و روش های کنترل
4/3- اهداف بازرسی خودروها
5/3- امکانات مورد نیاز فیزیکی بازرسی خودروها
6/3- آشنایی با کنترل و گامهای کنترل در سازمان جهت تأمین حفاظت فیزیکی .
7/3- وظایف مامورین انتظامات و کنترل
8/3- آشنایی با جاسازی و تعاریف آن در ابعاد مختلف از دیدگاه اطلاعاتی و حراستی
9/3- شیوه های جاسازی
اهداف آموزشی :
کلیه نیروهای اجرائی انتظامات با طی دوره مذکور نسبت به کسب مهارت های کنترلی و بازرسی و همچنین جاسازی های مختلف آشنا و در جهت تامین حفاظت فیزیکی سازمان نقش مؤثرتری خواهند داشت


4- اصول حفاظت فیزیکی و حراست (سطح پیشرفته 1)
(روش : تئوری 16 ساعت )

1/4- آشنایی با خراب کاری و اهداف آن .
2/4- روش های خراب کاری
3/4 – منابع تدارکاتی خراب کاران
4/4 – ابزار و وسایل خراب کاری .
5/4- نقش سازمان های اطلاعاتی در خراب کاری روانی و تبلیغاتی .
6/4- اصول خراب کاری روانی .
7/4- شیوه تبلیغات سیاسی خراب کاری روانی .
8/4- اقدامات مؤثر در مقابله با خراب کاری شیمیایی – میکروبی – هسته ای .
9/4- اقدامات مؤثر در جلوگیری از انواع خراب کاری .
10/4- مهمترین وظایف مسئولین و عملیات ضد خراب کاری .
11/4- انواع خراب کاری و راههای مقابله با انوع بمب های انفجاری – آتش زا .
12/4- راههای پیشگیری و مقابله با بمب های آتش زا .


اهداف آموزشی :
با طی آموزش های فوق نیروهای اجرایی انتظامات در خصوص خراب کاری و راههای مقابله و پیشگیری از آن کاملا" توجیه و مهارت های لازم را کسب خواهند نمود .

 


5- اصول حفاظت فیزیکی و حراست (سطح پیشرفته 2)
( روش تدریس : تئوری – زمان 16 ساعت )

1/5- منطقه شناسی و آشنایی با انواع مناطق در رابطه با سرقت .
2/5- تقسیم بندی نقاط حساس یک سازمان در رابطه با پیشگیری از سرقت – شناخت حوزه استحفاظی .
3/5- مشکلات مناطق ساختمانی .
4/5- اهداف حمله به مناطق ساختمانی .
5/5- عوامل سرقت و علل به وجود آمدن سارق .
6/5- آشنایی با خصوصیات سارقین .
7/5- راههای نفوذ به ساختمان در رابطه با پیشگیری از سرقت .
8/5- اصول نفوذ به ساختمان جهت سرقت از سازمانها .
9/5- اقدامات عامل جهت پیشگیری از سرقت .
10/5- آشنایی با نحوه عمل حین سرقت .
11/5- تعریف مراقبت .


اهداف آموزشی :
با انجام دوره مذکور نیروهای اجرائی حراست نسبت به کسب مهارت های لازم با سرقت – سارقین و پیشگیری از سرقت سازمانها اقدام و در این خصوص کاملا" توجیه خواهند شد .


6- اصول حفاظت گفتار ، اسناد و مدارک و اطلاعات
( ویژه نیروهای حراست و مسئولین)
( روش تدریس : تئوری به همراه نمایش فیلم – زمان 16 ساعت )

1/6- تعاریف حفاظت اطلاعات – اسناد – مدارک .
2/6- آشنایی با طبقه بندی اسناد و مدارک و انواع آن .
3/6- شیوه طبقه بندی و دسترسی های مجاز و غیر مجاز .
4/6- راهها و پیشگیری از سرقت اطلاعات .
5/6- آشنایی با تهدیدات حفاظتی و اطلاعاتی و امنیتی .
6/6- راههای جمع آوری اطلاعات توسط حریف ( پنهان – آشکار )
7/6- روش های دشمن در جمع آوری اطلاعات به صورت غیر حضوری .
8/6- اهداف دشمن از جاسوسی تلفنی .
9/6- شیوه های جاسوسی تلفنی .
10/6- بهره گیری دشمن از پیشرفت های تکنولوژی جهت جاسوسی تلفنی .
11/6- راههای جلوگیری و پیشگیری از تخلیه تلفنی .
12/6- تهدیدات تلفن همراه و روش های شنود و جمع آوری اطلاعات از طریق تلفن همراه .
13/6- راههای مقابله با شنود تلفن همراه .


اهداف آموزشی :
با طی آموزش مذکور کلیه نیروهای حراستی – مدیریتی – اداری و کسانی که به نوعی با اطلاعات طبقه بندی شده سازمان دسترسی و ارتباط دارند با شیوه های جاسوسی صنعتی و
جمع آوری اطلاعات پنهان دشمن و راههای مقابله با آن به خصوص شیوه جاسوسی تلفنی کاملا" توجیه و مهارت های لازم را در این زمینه کسب و دست دشمن را از دستیبابی به اطلاعات با ارزش سازمان کوتاه و نسبت به افزایش ضریب امنیتی سازمان اقدام خواهند نمود .


7- واکنش درشرایط اضطراری و مدیریت بحران
نحوه تدریس : تئوری زمان 16 ساعت

1/7- تعاریف و اصطلاحات بحران
2/7- آشنایی با انواع بحران های طبیعی و مصنوعی
3/7- آشنایی با شرح وظایف قسمتها در بحران
4/7- اقدامات لازم قبل از بحران ( سازمان دهی و برنامه ریزی لازم جهت اجرای مانور – آمادگی لازم ، تعامل و هماهنگی بین واحدها )
5/7- اقدامات لازم در زمان بحران .
6/7- اقدامات لازم بعد از بحران .
7/7- تهیه سناریوی لازم جهت بحران های مختلف و انجام مانور براساس سناریوی فوق
8/7- نتیجه گیری – ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان دربحران .


اهداف آموزشی :
کلیه نیروهای حراست ، آتش نشانی ، امدادی ، بهداری و سایر قسمت هایی که در این زمینه
می توانند با طی نمودن دوره مذکور با بحران های مختلف و راههای مقابله با آن آشنا و توجیه شوند تا قبل از هرگونه بحران نسبت به نحوه برنامه ریزی ، سازماندهی ، برآورد امکانات و تجهیزات مورد نیاز هر واحد اقدام تا آمادگی لازم را در زمان بحران کسب و ازآسیب ها و خسارات ناشی از بحران جلوگیری به عمل آورند .

 

 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان