موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

روانشناسی برخورد با مشتری
  • عضويت

هدف:

تسلط نیروهای بازاریابی، فروش و میز پذیرش در تاثیرگذاری مثبت بر مشتریان و رعایت اصول برخورد با مشتری

محتوای دوره:

  • مشتری و اهمیت آن در کسب و کار
  • جایگاه مشتری در استانداردهای مدیریت
  • مهارت‌های لازم برای برخورد با مشتری
  • مدیریت و اصول روانشناسی برخورد با شکایات مشتری
  • چگونه با زبان بدن با مشتری برخورد کنیم

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان