هدف:
آشنایی با مبانی و الزامات IWA2 برای ارائه خدمات آموزشی مؤثر و اثربخش مشتریان در سازمانهای ارائه دهنده خدمات آموزشی و حرکت بسوی بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت.
محتوای دوره:
- آشنایی با مبانی و اصول سیستمهای مدیریت کیفیت
- بررسی و مزایا و منافع حاصل از سیستم
- تشریح کلیه الزامات استاندارد IWA2
- بررسی رویکرد فرآیندی در سازمانهای ارائه دهنده خدمات آموزشی
- ارائه مکانیزمهای شناسایی و مدیریت فرایندها در سازمانهای آموزشی
- آشنایی با مستندسازی و تدوین خط مشی، فرآیندها، نظامنامه و روشهای اجرایی
- طرحریزی مکانیزمهای بهبود مداوم در سازمانهای آموزشی
قابل استفاده برای :
-
کلیه مدیران و کارشناسان و نمایندگان سازمان های ارائه دهنده خدمات آموزشی