موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • عضويت

هدف:

بررسی مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و تکنولوژی‌های پیاده‌سازی و بکارگیری CRM با هدف رسیدن به وفاداری مشتری و کسب حداکثر سودآوری در طول عمر مشتری.

محتوای دوره:

در این دوره ابتدا مفاهیم و تعاریف مشتری و رضایت او و همچنین مشتری محوری بررسی می‌گردد. سپس حقیقت معنوی CRM و اهمیت و دلایل گسترش آن بیان گردیده و تاریخچه پیدایش و شکل‌گیری آن بررسی می‌گردد. در ادامه CRM تعریف و وظایف و اصول آن تشریح گردیده و اهداف و مزایای بکارگیری آن در سازمان‌ها تعیین می‌شود.

سپس جایگاه سیستمی CRM در سازمان بررسی شده و مدل و رویکرد اجرایی و پودمان مختلف آن تشریح می‌گردد. و بعد مراحل طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط مشتری بیان گردیده و نقش فناوری اطلاعات و فاکتورهای IT در CRM بررسی شده و در پایان پیامدهای CRM و آینده CRM مشخص خواهد گردید.

  • تاریخچه CRM و تشریح مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری
  • مزایای استفاده از CRM
  • سلسله مراتب نیازهای مشتری
  • سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
  • دیدگاه‌های مختلف در ارتباط با CRM
  • مدیریت چرخه حیات مشتری
  • مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
  • مفاهیم مهندسی خواسته‌ها و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری
  • متدولوژی پیاده‌سازی و بکارگیری CRM
  • ابعاد فنی CRM و انوع آن
  • اجرای موفقیت آمیز CRM و اشتباهات متداول در پیاده‌سازی
  • آشنایی با نرم‌افزار CRM

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان