موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

تشریح الزامات صلاحیت آزمایشگاه های تست و کالیبراسیون استاندارد ISO/IEC 17025
  • عضويت

هدف:

آشنایی با الزامات مدیریتی و فنی استاندارد 17025 به عنوان استاندارد صلاحیت آزمایشگاه‌های تست و کالیبراسیون

محتوای دوره:

در دوره آموزشی تشریح الزامات صلاحیت آزمایشگاه‌های تست و کالیبراسیون استاندارد ISO/IEC 17025 ابتدا استاندارد ISO/IEC 17025:2005 معرفی و تفاوت ویرایش 1999 این استاندارد با ویرایش 2005 مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت کنندگان با لزوم استقرار این سیستم در آزمایشگاه‌ها، توسعه و تاریخچه‌های شکل‌گیری آن آشنا می‌گردند. پس از آن الزامات سیستمی، الزامات فنی استاندارد به طور کامل تشریح و تفاوت این استاندارد با استاندارد ISO 9001 ارائه می‌گردد.

  • تاریخچه
  • مزایای بکارگیری این استاندارد
  • اصطلاحات تعاریف مرتبط با استاندارد
  • بررسی اهمیت و جایگاه قابلیت ردیابی
  • تشریح الزامات مدیریتی استاندارد ISO/IEC 17025
  • تشریح الزامات فنی این استاندارد
  • مراحل اجرا و پیاده‌سازی در آزمایشگاه‌های تست و کالیبراسیون
  • ارائه راهکارهای نگهداری و بهبود مداوم

 

 

قابل استفاده برای :

سرپرستان مدیران آزمایشگاه ها، کنترل کیفی و ممیزان داخلی

پیش نیاز :آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت

مدت دوره :2روز

کارگاه آموزشی :دارد

گواهینامه :ASYS  IRAN – ESPAIN

قیمت دوره : 2،600،000 ريال

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

کلمات کلید

دوره آموزشی تشریح الزامات 17025، مراحل اجرا و پیاده سازی استاندارد17025،الزامات فنیISO17025،ارائه راهکارهای نگهداری

 

 

 

 

 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان