موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بازار یابی و مدیریت بازار
  • عضويت

هدف:

افزایش سطح دانش تخصصی سازمان‌ها در زمینه شناخت بازار و عوامل تاثیرگذار بر آن از جمله مشتریان، رقبا، فرصت‌های موجود، عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری (PEST) ، تعیین بازار هدف، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و اجرای برنامه‌های تحقق اهداف

محتوای دوره:

در این دوره تعریف بازاریابی، نقش جایگاه و اهمیت بازاریابی و مدیریت ارزیابی شامل شناسایی و ارزیابی عوامل خارجی، تحلیل فرصت‌های بازار، انتخاب بازار هدف، جایگاه‌یابی در بازار با توجه به 4P تشریح می‌گردد.

در ادامه معرفی الگوهای نوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و تبیین فرآیند و محتوای برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی تشریح می‌گردد.

تحقیقات بازاریابی، سازمان را با فرصت‌ها و تهدیدهای بازار آشنا می‌کند و در تعیین استراتژی‌های بازاریابی و فروش نقش بسزایی ایفا می‌نماید. تحقیقات بازاریابی می‌تواند در طراحی و عرضه محصولات و خدمات جدید مورد استفاده قرار گیرد. تحقیقات بازاریابی میزان عرضه و تقاضا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و از این طریق برنامه‌ریزی صحیح تولید و خرید مواد اولیه و فراهم‌آوری منابع صورت می‌پذیرد و همچنین براساس تحقیقات بازاریابی استراتژی‌های تبلیغاتی تدوین می‌شوند و در نهایت موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از به هدر رفتن منابع سازمان می‌شود.

  • تاریخچه بازاریابی و رفتار مشتریان در دوره‌های مختلف
  • آشنایی با مفاهیم بازار، بازاریابی و اجزای آن
  • تعیین فعالیت‌های مربوط به بازار و عوامل مؤثر بر بازاریابی
  • روش تحقیق در بازاریابی، تقسیم‌بندی بازار و تعیین بازار هدف
  • تدوین استراتژی‌های بازاریابی و اجرای برنامه‌های تحقق اهداف
  • بازار مصرفی، بازار تجاری (صنعتی) و الگوی خرید در هر بازار
  • استراتژی‌های تولید و عرضه محصول جدید به بازار و دوره عمر محصول
  • سیستم‌های قیمت‌گذاری محصولات (کالا و خدمات)
  • مدیریت بازار و محصولات
  • اصول و فنون تبلیغات
  • روش‌های توزیع، کانال‌های توزیع و مدیریت تدارکات
  • خرده‌فروشی و عمده‌فروشی 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان