موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

تاریخچه شرکت آگرین سیس
  • عضويت

 

درباره شرکت بین المللی آگرین سیس:

شرکت بین المللی آگرین سیس نماینده رسمی شرکتASYS International Certification در ایران و افغانستان می باشد.

شرکت بین المللی آگرین سیس دارای مجوز ثبت از سازمان استاندارد ایران به شماره 2483 مورخ 24/1/89 و پروانه خدمات مهندسی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره 44519 مورخ 28/12/90 بوده و عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران می باشد و تنها نهاد گواهی دهنده در کشور است که از کارشناسان دارای گواهی CMC استفاده می کند. مدیران این شرکت همگی کارشناس رسمی استاندارد بوده و صلاحیت آنها احراز شده است.

ASYS نام تجاری شاخه بازرسی و ممیزی گروه شرکت های صنعتی بازرگانی مادرید می باشد امور ذیل را به صورت تخصصی در سه بخش انجام می دهد:
1- بازرسی کالا و امور صنعتی و آزمایشگاهی
2- آموزش های فنی و حرفه ای و حین کار
3- صدور گواهینامه های مدیریت کیفیت ایمنی و محیط زیستی Q-HSE.

شاخه آموزشی Asys معروف به Asys Academy یکی از معتبرترین موسسه های آموزشی حین کار در اروپا و آمریکای جنوبی بوده که آموزشهای کوتاه مدت و حرفه ای را در رشته های مختلف ارائه می کند.

ASYS Academy دارای مجوز اجرای آموزشی از:
- مرکز تضمین کیفیت آموزش های حین کار اتحادیه اروپا European Quality Assurance in vocational education and training(EQAVET)
-Cpe سنگاپور
- انجمن مدیریت کیفیت اروپا European Quality society می باشد.
از این نظر جزء معتبر ترین شرکت های آموزشی در اروپا است.
ASYS Academy اقدام به دادن نمایندگی آموزشی در کشورهای مختلف نموده که شرکت بین المللی آگرین سیس یکی از نمایندگی های آموزشی این آکادمی در جهان می باشد.

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان