موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

مدیریت تغییر و تحول
  • عضويت

هدف:

از آنجا که بروز تغییرات در سطح سازمان‌ها، ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در شرایط مختلف پاسخ‌های متفاوتی به این تغییرات داده می‌شود. هدف این دوره ارائه آگاهی و آموزش انواع تغییرات، مدیریت تغییر و تحول و در نهایت چگونگی پیاده‌سازی این سیستم در سازمان‌ها می‌باشد.

محتوای دوره:

1. تعریف و تغییر و انواع آن در سازمان‌ها و بیان لزوم تغییر در سازمان‌ها

2. تعریف و مفهوم مدیریت تغییر و علل پیدایش آن در سازمان‌ها

3. اهداف و مزایای استفاده از مدیریت تغییر در سازمان‌ها

4. تشریح‌ فرآیند مدیریت تغییر و گام‌های آن

5. تکنیک‌های شناسایی تغییرات سازنده و الویت‌بندی آنها

6. تکنیک‌های ارزیابی ریسک حاصل از تغییرات

7. شیوه‌های کنترل و کاهش ریسک‌های حاصل از تغییرات (مدیریت مخاطرات)

8. حمایت کارکنان برای اداره نمودن تغییر و حصول اطمینان از انجام تغییرات

9. اندازه‌گیری و بازنگری اثربخشی تغییرات ایجاد شده و به اشتراک گزاردن دانش حاصله

10. نکات مهم در خصوص عوامل موفقیت و عدم موفقیت در ایجاد تغییرات سازمانی:

  • تعریف تغییر و تحول سازمانی
  • دسته‌بندی انواع مختلف تغییرات و عوامل تاثیرگذار بر آنها (عوامل درون سازمانی و برون سازمانی)
  • گستره تغییر در سازمان‌ها از ابعاد سازمانی، فناوری، فرهنگی و منابع انسانی
  • انواع استراتژهای تغییر و تحول و ضرورت بروز تغییر
  • رهبری تحول
  • روش‌های مقابله با مقاومت در برابر تغییر (مدیریت تغییر)
  • راهکارهای حفظ تعادل سازمانی
  • نقش انسان در‌ فرآیند تحول سازمانی و شاخص‌های فرهنگ سازمانی
  • ویژگی سازمان‌های موفق در مقابل تغییر و تحولات

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان