موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

سیستم مدیریت هزینه های کیفیت COQ
  • عضويت

هدف:

شناسایی ضرورت و چگونگی ایجاد سیستم هزینه‌یابی کیفیت در یک سازمان، ایجاد گزارشات مورد نیاز در هزینه‌یابی کیفیت، دستیابی به قدرت تصمیم‌گیری و سیاستگذاری در تعیین اهداف کیفیت و خط مشی در راستای توسعه سازمان از طریق استفاده از اطلاعات حاصل از این سیستم.

محتوای دوره:

در این دوره انواع هزینه‌های کیفیت و دسته‌بندی‌های مرتبط تشریح و نحوه نگرش و کاهش هزینه‌های کیفیت، به ویژه در تلاقی با متد شش سیگما مورد بحث قرار می‌گیرد. چگونگی محاسبه هزینه‌های کیفیت و متدهای آن نیز ارائه می‌گردد. در این دوره به کمک کارگاه‌های آموزشی متعدد شناسایی و محاسبه هزینه‌های کیفیت و نحوه کاهش آنها تشریح می‌گردد. در ادامه نحوه استفاده از مفاهیم COQ در استاندارد ISO/TS 16949 نیز شرح داده می‌شود.

  • بررسی مفاهیم هزینه کیفیت و مقاط هزینه‌زا در سیستم کیفیت
  • نیازمندی‌های یک سیستم هزینه‌یابی کیفیت و مراحل استقرار سیستم
  • شناخت هر یک از مراحل و انجام کار گروهی برای شبیه‌سازی هر یک از آنها
  • چگونگی مشارکت کارکنان، انتخاب تیم هزینه‌یابی کیفیت و نقش‌ها
  • ارزیابی وضعیت هزینه‌ها در وضعیت جاری سازمان
  • شناخت هزینه عدم انطباق‌ها
  • هزینه کاهش عدم انطباق‌ها و روند هزینه کاهش عدم انطباق‌ها تا شرایط Zero Defect
  • شناخت هزینه بازرسی و کنترل کیفیت محصول و یا خدمات در سازمان
  • هزینه افزایش یا کاهش یا بازرسی و روند آن در سازمان
  • شناخت هزینه‌های پیشگیرانه در سازمان
  • هزینه افزایش یا کاهش اقدامات پیشگیرانه و روند آن
  • ارزیابی خط مشی و اهداف کیفیت از دیدگاه هزینه‌های مربوط
  • نقطه سر به سر هزینه‌های کیفیت در سازمان و رضایت مشتری

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان