موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

مدیریت پروژه براساس ISO 10006:2003 & PMBOK 2004
  • عضويت

هدف:

آشنایی با مدیریت پروژه براساس ISO 10006: 2003 & PMBOK 2004 با هدف کسب توانایی در طراحی و پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت پروژه متناسب با نوع نیاز سازمان.

محتوای دوره:

مدیریت پروژه بکارگیری دانش، مهارت‌ها، ابزار و تکنیک‌های لازم در اجرای فعالیت‌های پروژه به منظور تأمین نیازها و انتظارات متولیان و ذی‌نفعان پروژه است. با توجه به وجود رقابت بین سازمان‌ها و دامنه وسیع محدود پروژه‌ها در سازمان‌ها که منابع مادی و انسانی بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند، لزوم ایجاد نگرشی جامع و فرآیندی به مدیریت پروژه بین کلیه مدیران درگیر در پروژه و ایجاد زبان مشترک بین کارفرما، مشاوران، تأمین کنندگان و پیمانکاران احساس می‌گردد. این دوره با استفاده از استانداردهای ISO 10006 و PMBOK، به آموزش وظایف مدیریت پروژه جهت تعیین مشخصه‌های علمی و حرفه‌ای و آشنایی با مفاهیم ساختار مدیریت پروژه (استاندارد) می‌پردازد. به طور کلی این دوره به آموزش‌ فرآیند اصلی مدیریت پروژه (مدیریت محدوده، مدیریت زمان، مدیریت منابع و مدیریت هزینه پروژه و ...)‌‌ می‌پردازد و در کنار آن فرایندهای جانبی (مدیریت کیفیت، مدیریت ارزش، مدیریت ارتباطات، مدیریت ریسک و ...) را بررسی می‌نماید.

براساس چارچوب PMBoK کیفیت اقلام قابل تحویل و خروجی‌های حاصل از انجام پروژه یکی از ارکان مهم در حوزه مدیریت پروژه است که توجه درخور به آن به طور یقین ارتباط مستقیمی با تحقق اهداف پروژه و موفقیت دارد. با توجه به اهمیت وافر موضوع؛ سازمان International Standard Organization) ISO) اقدام به تهیه و تدوین و نشر استاندارد ISO 10006: 2003 نموده است.

رویکرد پیش‌بینی شده در این استاندارد مشابهت عمده‌ای با استاندارد ISO 9000:2015 داشته و هدف آن شناسایی و تعریف و پیاده‌سازی فرایندهایی است که متضمن طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و تضمین کیفیت در حوزه پروژه‌ها باشد . این استاندارد چارچوب راهنمایی برای اجرای سیستم کیفی، مفاهیم و عملیات مهم لازم در پیاده‌سازی، جهت نیل به کیفیت در مدیریت پروژه و ضمایم راهنمای ارائه شده در ISO 9004 می‌باشد. این استاندارد می‌تواند راهنمایی برای هدایت مناسب پروژه‌ها و کاربرد مدیریت کیفیت در سازمان‌های پروژه محور برای پروژه‌های گوناگون باشد. با توجه به سیستم‌های متفاوت اعتباردهی مدیریت پروژه در دنیا مانند AIPM, IPMA, PMI, PMCC و غیره، این استاندارد می‌تواند سبب اطمینان خاطر از رعایت اصول مشترک بین مشاور، کارفرما و پیمانکاران گردد و انطباق خدمات و محصولات پروژه و همچنین‌ فرآیند مدیریت پروژه را ارزیابی نماید.

  • مقدمه بر معرفی‌ فرآیند مدیریت پروژه
  • معرفی استاندارد آمریکایی مدیریت پروژه PMBOK 2004
  • تشریح لغات اصطلاحات دانش مدیریت پروزه
  • ارائه مقدماتی در باب مدیریت پروژه، چرخه حیات پروژه و گروه فرایندهای 5 گانه مدیریت پروژه
  • طرح مدیریت پروژه
  • طرح مدیریت برنامه زمانبندی
  • طرح مدیریت هزینه
  • طرح مدیریت کیفیت
  • طرح مدیریت ریسک
  • طرح مدیریت ارتباطات
  • طرح مدیریت تدارکات
  • طرح مدیریت قرارداد
  • طرح مدیریت منابع انسانی

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلید

آشنایی با مدیریت پروژه PMBOK:2004& ISO 10006:2003 .پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه چگونه است؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان