موقيعت ماژول ها

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

بسته فارسي شركتي

مرکز دريافت جديدترين قالبهاي جوملا به صورت فارسي شده و همراه با افزونه هاي استفاده شده در قالب و بسته آسان نصبي براي راه اندازي وبسايتهاي فارسي زبان در كمترين زمان.

سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان CSM
  • عضويت

هدف:

شناخت جایگاه و اهمیت مشتری برای یک سازمان، چگونگی دستیابی به نظرات مشتریان، ارزش‌گذاری مشتریان، تجزیه و تحلیل اطلاعات و نقش آن در بهبود مستمر یک سازمان.

محتوای دوره:

در این دوره ابتدا اهمیت رضایت مشتری و دلایل گسترش دیدگاه مشتری گرایی بیان می‌گردد. سپس مفاهیم و تعاریف مشتری و رضایت مشتری محوری یا تمرکز بر مشتری، ارائه و ارتباط بین رضایت مشتری با استانداردهای مدیریت کیفیت و مدل‌های تعالی سازمانی تشریح می‌گردد.

در ادامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تعریف و پس از تبیین اهداف و مزایای آن جایگاه CSM بر آن مشخص می‌شود. همچنین فرآیند عمومی جهت اندازه‌گیری رضایت مشتریان معرفی شده و گام‌ها و مراحل آن تشریح خواهد شد.

سپس مدل‌ها و روش‌های موجود در جهت اندازه‌گیری رضایت مشتریان معرفی می‌گردد. در پایان در خصوص چگونگی تبدیل یک سازمان از حالت سنتی به مشتری مدار توضیح داده می‌شود و 7 راهکار در این راستا به سازمان‌ها توصیه می‌گردد.

  • جایگاه مشتری در تعالی سازمان
  • عوامل تاثیرگذار بر مشتری
  • روش‌های ارتباط با مشتری
  • روش‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری
  • مدل دمینگ و CSI در اندازه‌گیری رضایت مشتری
  • طراحی سیستم نظرسنجی از مشتری
  • تحلیل نتایج نظرسنجی از مشتری به کمک نمودارهای کنترل و فنون آماری
  • اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان داخلی

دوره های آموزشی ایسیس

مدیریت کیفیت Quality Management

مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای Occupational Health and Safety Management

زیست محیطی و مدیریت انرژی ENVIRONMENT AND ENERGY MANAGEMENT

دوره های آموزشی مدل های تعالی و بهره وری

مدیریت فناوری اطلاعات

بهبود مدیریت ابزارهای مهندس کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری و کارکنان